Anotace studijního programu
Studijní program je koncipován jako bakalářský základ navazujícího magisterského studia zaměřeného na přípravu odborných učitelů pro střední školy.
Studium je proto zaměřeno na získání vzdělání nejen na úrovni obecného základu informatiky a informačních technologií, ale i v oblasti učitelské propedeutiky (oborově didaktické a pedagogicko-psychologické předměty a předměty praxe).
Absolvent studijního programu získá znalosti a dovednosti v klíčových oblastech informatiky a informačních technologiích (algoritmizace a programování, relační databáze, zpracování dat, operační systémy, počítačová grafika, kyberbezpečnost, architektura počítačů, elektronika, principy robotiky, počítačové sítě, internetové technologie, architektura a infrastruktura IT) a aplikované matematiky.
V souladu s cílem studia absolvent získá i úvodní pedagogické znalosti a dovednosti, a to jak ve sdíleném pedagogicko-psychologickém základu, tak i v kurzech oborové informatiky.
Profil absolventa
Absolvent je připraven na navazující magisterské studium učitelství informatiky. Dále se uplatní jako asistent pedagoga či se může uplatnit v orgánech veřejné správy na příslušných odborech školství. Absolvent může nalézt uplatnění také mimo oblast školství v IT firmách či IT odděleních ostatních firem a úřadů.
Základní informace o studijním programu
Název programu | Informatika pro vzdělávání | Fakulta | Přírodovědecká fakulta | |
Místo | Ústí nad Labem | Typ | bakalářské | |
Číslo oboru/kód | xxx | Forma | prezenční | |
Udělovaný titul | Bc. | Jazyk | Čeština | |
Termín přihlášek | 16. 8. 2024 | Délka studia | 3 | |
Maior/Minor | Biologie pro vzdělávání, Fyzika pro vzdělávání, Historie pro vzdělávání, Geografie pro vzdělávání, Chemie pro vzdělávání, Matematika pro vzdělávání, Německý jazyk a literatura pro vzdělávání, Společenské vědy pro vzdělávání, Anglický jazyk a literatura pro vzdělávání, Český jazyk a literatura pro vzdělávání, Hudební výchova pro vzdělávání, Tělesná výchova pro vzdělávání, Výtvarná výchova pro vzdělávání |