Anotace studijního programu
Cílem navazujícího dvouletého studia je připravit kompetentní odborníky, kteří v dlouhodobého horizontu budou schopni koncepčně řídit, podporovat a koordinovat fungování a výkony subjektů působících v kulturních a kreativních odvětvích, přičemž tyto subjekty mohou být zaměřeny například na architekturu, grafický a produktový design, audiovizuální tvorbu, hudbu, knižní vydavatelství, herní průmysl a vývoj softwaru, reklamu a copywriting, výtvarná a performativní umění, umělecká řemesla nebo péči o kulturní dědictví. Nedílnou součástí studia je i odborná praxe v rozsahu 240 hodin.
Profil absolventa
Absolvent bude mít schopnosti, kompetence a dovednosti, které mu umožní navrhovat, argumentovat a implementovat politiky a koncepty podporující fungování aktérů a firem v kulturních a kreativních odvětvích, řídit či být zaměstnám v institucích a organizacích zaměřených na provoz kulturní scény a na podporu tvůrčích, podnikatelských a dalších aktivit v rámci kulturních a kreativních odvětvích, organizovat kulturní a společenské akce, zajišťovat finanční a další realizační aspekty a orientovat se v oblastech vývoje současného umění a designu.
Dále absolvent bude umět vyhledávat a vytvářet sítě, generovat projekty v kulturním prostředí, chápat specifika uměleckého prostředí, způsoby vytváření hodnot a uměleckého time managementu, přičemž bude moci zastávat různé pozice v managementu veřejných (případně semi-veřejných či komerčních) subjektů působících v segmentu kulturních a kreativních odvětvích.
Základní informace o studijním programu
Název programu | Fakulta | Fakulta sociálně ekonomická | ||
Místo | Ústí nad Labem | Typ | navazující magisterské | |
Číslo oboru/kód | N0413P050023 | Forma | kombinovaná | |
Udělovaný titul | Ing. | Jazyk | Čeština | |
Termín přihlášek | 30. 4. 2025 | Délka studia | 2 |